Funkcje stanów reklamowych

Kartonowe standy reklamowe jeszcze nie wyszły z mody! To tradycyjna, ale bardzo skuteczna forma reklamy i promocji produktów oraz usług. Standy znajdują swoje zastosowanie w szczególności w salonach fryzjerskich, kosmetycznych, w barach, restauracjach, sklepach stacjonarnych oraz punktach usługowych. Warto dodać, że na standach znajdują się nie tylko plakaty, ulotki i broszury, ale także promowane produkty. Standy reklamowe kartonowe przyciągają uwagę klientów dzięki profesjonalnie wykonanej grafice. Producent biodegradowalnych opakowań Adams specjalizuje się w projektowaniu i produkowaniu nowoczesnych i przyjaznych środowisku opakowań kartonowych. Na opakowaniach i standach może znajdować się druk fleksograficzny, który powstaje przy zastosowaniu ciekłych farb szybkoschnących oraz specjalnych elastycznych form drukarskich. Nadruk fleksograficzny przyciąga uwagę klientów. Świetnie prezentuje się na falistej tekturze. Tym sposobem wzmocnisz rozpoznawalność twojej maki. Firma przyjmuje  zamówienia na indywidualne projekty. Dlatego też, bez problemu stworzysz swoje wymarzone opakowanie lub kartonowy stand. Na produkcie graficy i specjaliści od formy zamieszczą twój logotyp. Możesz wybrać dowolny kolor opakowania. Co więcej, twój indywidualny projekt powstaje w oparciu o dostarczone przez Ciebie parametry i rozmiary. 

 

Funkcjonalność standów

 

Kartonowe standy reklamowe dają Ci dużo większe możliwości ustawienia produktu w celu promocji. Mają za zadanie jak najlepiej zareklamować produkt dzięki odpowiedniej ekspozycji. Wybrany przez Ciebie kształt i forma powinny być spójne z produktem lub usługą, którą promujesz. Stan posiada kilka mniejszych części, dlatego jego transport samochodem nie jest problematyczny. Produkt nie ulegnie zgnieceniu i zniszczeniu. A jego złożenie nie jest trudne. Produkt daje Ci nieograniczone możliwości reklamy, na przykład w holu, korytarzu, na ladzie lub przed wejściem do twojego lokalu. To najlepsza forma promocji nowego produktu, który dopiero wchodzi do obiegu konsumenckiego. 

Oznaczone , , ,

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *