Google CSS –program dla każdego

W dobie nieustającego pośpiechu nie tylko google ale css okazało się idealnym programem, który trafia do milionów użytkowników w całej Europie.

Czym jest CSS?

CSS brzmi niezwykle tajemniczo. Tymczasem Google CSS to po prostu „Comparison Shopping Services”, a więc platformy gromadzące produkty i ich najważniejsze cechy, np. ceny. Są niebywale skuteczne i potrzebne.
CSS jest to świetny, ogólnodostępny program korzystny zarówno dla sprzedających, jak i kupujących. Można go porównać do połączenia reklamy i porównywarki cen. Zbiera on oferty z różnych sklepów internetowych i kieruje do nich użytkowników.

Kto może być partnerem?

Partnerem CSS może być każda firma i każdy sklep internetowy. Reklamy wyglądają niemal tak samo jak kiedyś. Jedyną różnicą jest fraza. Otóż niegdyś było to samo Google. CSS pojawia się obecnie zamiast poprzedniej frazy, gdyż pośredniczy w zakupach. Wystarczy wówczas kliknąć w miniaturkę, przez co zainteresowany zostanie przekserowany do sklepu internetowego.

Gdzie można korzystać z programu CSS?

Reklamy produktowe mogą być tworzone za pośrednictwem CSS w Szwajcarii oraz w krajach należących do Europejskiej Strefy Ekonomicznej. Należą do niej: Polska, Czechy, Słowacja, Węgry, Austria, Niemcy, Rumunia, Francja, Hiszpania, Portugalia, Belgia, Holandia, Włochy, Grecja, Finlandia, Dania, Norwegia, Szwecja, Irlandia i Wielka Brytania.
Współpraca Google i CSS
Każda firma może zlecić wybranej agencji przeprowadzenie kampanii reklamowej. Google i CSS w żaden sposób nie kolidują ze sobą, więc nie ma zagrożenia, by firma straciła wsparcie wsparcie ze strony Google.

Zalety CSS

Google Shopping pobiera marżę Google. Tymczasem korzystanie z innego CSS umożliwia jej pominięcie, co wiąże się z realnymi zyskami przy prowadzeniu kampanii reklamowej rzędu ok. 20%. Są to już pokaźne koszty, więc naprawdę warto zastanowić się nad skorzystaniem z programu.
Warto podkreślić, że korzystanie z partnera CSS jest znacznie bardziej opłacalne niż pośrednictwa Google, do którego większość firm już przywykła.

Oznaczone , ,

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *